• Otázka č. 1 - REGISTRÁCIA ako to funguje a prebieha?
  • V prvom kroku sa zaregistrujete. To obnáša korektné vyplnenie všetkých požadovaných polí vo formulári a odoslaní údajov. O úspešnosti tejto akcie vás bude informovať hláška Vaša registrácia prebehla úspešne. Následne na to, vám bude doručený e - mail s informáciami potrebnými pre realizáciu platby (tieto údaje sa vám zobrazia aj priamo pri registrácii). Po obdržaní platobných údajov uhradíte registračný poplatok na v pokynoch určený účet, spolu so správne zadaným variabilným symbolom pre identifikáciu z našej strany. Pokiaľ ste tieto kroky spravili správne, do cca 4 dní by mala byť vaša platba autorizovaná a budete o tomto stave informovaný správou na váš mail. V príapde že neprebehla komunikácia v e - maile (niektoré služby filtrujú príchodzí mail ako spam!), status si môžete overiť v sekcii Tvoja registrácia viz Otázka č. 3.

  • Otázka č. 2 - Ako si overím či moja platba prebehla správne?
  • Jednoducho. Stačí si hore v záhlaví kliknúť na odkaz Tvoja registrácia a tam zadať číslo svojho občianskeho preukazu a heslo ktoré ste zadali pri registrácii. Po potvrdení tlačidlom PRIHLÁSIŤ sa vám zobrazí výpis vami vložených údajov, status platby (či bola autorizovaná, alebo ešte nie), plus údaje potrebné pre platbu v prípade že ste ešte nezaplatili. POZNÁMKA: v tomto rozraní môžete komunikovať sa adminmi registrácie!

  • Otázka č. 3 - Budem platiť poštovou poukážkou, ako na to?
  • Najpodstatnejšie pri platbe je zadať správny variabilný symbol! Je to hlavný identifikátor. Doporučujeme zadať do poznámky pre prijímateľa svoje meno, priezvisko a samozrejme variabilný symbol. To by malo zaručiť správne identifikovanie platby z našej strany. Bez oporných údajov nebude možné identifikovať vašu platbu a dobrovolný darca asi nikto byť nechce :-).

  • Otázka č. 4 - Nedarí sa mi odoslať registračné údaje. Prečo?
  • Pravdepodobne ste nezadal všetky povinné údaje. Na formulári sú označené hviezdičkou (*). Skontrolujte dôkladne ich korektné vyplnenie. Nesprávny formát, alebo počet znakov môže znamenať problém s odoslaním údajov. Ďalším dôvodom môže byť, že taká registrácia už exsistuje, ale na to vás upozorní chybová hláška v červenom políčku nad formulárom. Pozorne čitajte jej obsah.


  • Otázka č. 5 - Nezobrazuje sa mi pomocník pri poliach formulára, čo s tým?
  • Pravdepodobne používate nekompatibilnú verziu internetového prehliača. Pokiaľ si neviete poradiť s registráciou bez Pomocníka, kliknite na odkaz v pravo dole FireFox. Nájdete tam k stiahnutiu aktuálnu verziu kompatibilného prehliadača v zrozumiteľnom jazyku.