Otázka č. 1 - REGISTRÁCIA ako to funguje a prebieha? |
V prvom kroku sa zaregistrujete. To obnáša korektné vyplnenie všetkých požadovaných polí vo formulári a odoslaní údajov. O úspešnosti
tejto akcie vás bude informovať hláška Vaša registrácia prebehla úspešne. Následne na to, vám bude doručený e - mail s informáciami
potrebnými pre realizáciu platby (tieto údaje sa vám zobrazia aj priamo pri registrácii). Po obdržaní platobných údajov uhradíte registračný
poplatok na v pokynoch určený účet, spolu so správne zadaným variabilným symbolom pre identifikáciu z našej strany. Pokiaľ ste tieto kroky
spravili správne, do cca 4 dní by mala byť vaša platba autorizovaná a budete o tomto stave informovaný správou na váš mail. V príapde že neprebehla
komunikácia v e - maile (niektoré služby filtrujú príchodzí mail ako spam!), status si môžete overiť v sekcii Tvoja registrácia viz Otázka č. 3.
|
Otázka č. 2 - Ako si overím či moja platba prebehla správne? |
Jednoducho. Stačí si hore v záhlaví kliknúť na odkaz Tvoja registrácia a tam zadať číslo svojho občianskeho preukazu a heslo ktoré ste zadali pri registrácii.
Po potvrdení tlačidlom PRIHLÁSIŤ sa vám zobrazí výpis vami vložených údajov, status platby (či bola autorizovaná, alebo ešte nie),
plus údaje potrebné pre platbu v prípade že ste ešte nezaplatili. POZNÁMKA: v tomto rozraní môžete komunikovať sa adminmi registrácie!
|
Otázka č. 3 - Budem platiť poštovou poukážkou, ako na to? |
Najpodstatnejšie pri platbe je zadať správny variabilný symbol! Je to hlavný identifikátor. Doporučujeme zadať do poznámky
pre prijímateľa svoje meno, priezvisko a samozrejme variabilný symbol. To by malo zaručiť správne identifikovanie platby
z našej strany. Bez oporných údajov nebude možné identifikovať vašu platbu a dobrovolný darca asi nikto byť nechce :-).
|
Otázka č. 4 - Nedarí sa mi odoslať registračné údaje. Prečo? |
Pravdepodobne ste nezadal všetky povinné údaje. Na formulári sú označené hviezdičkou (*). Skontrolujte dôkladne ich korektné vyplnenie.
Nesprávny formát, alebo počet znakov môže znamenať problém s odoslaním údajov.
Ďalším dôvodom môže byť, že taká registrácia už exsistuje, ale na to vás upozorní chybová hláška v červenom políčku nad formulárom. Pozorne čitajte jej obsah.
|
Otázka č. 5 - Nezobrazuje sa mi pomocník pri poliach formulára, čo s tým? |
Pravdepodobne používate nekompatibilnú verziu internetového prehliača. Pokiaľ si neviete poradiť s registráciou bez
Pomocníka, kliknite na odkaz v pravo dole FireFox. Nájdete tam k stiahnutiu aktuálnu verziu kompatibilného prehliadača
v zrozumiteľnom jazyku.
|